dilaraa04 115 ile hamile kaldım 25/27. Haftaya kadar kilo almadım sabit 115 ile geldim sonra bazen haftada iki kilo aldım bazen diğer hafta iki kilo verdim böyle değişik biseyler oldu.😊 Çünkü şekerim var.bazen dikkat ettim o hafta kilo da verdim bazen edemedigim için haliyle hamileliginde vermiş olduğu yetkiye dayanarak yedim😊 gece ayrı yedim gündüz ayrı yedim.bir haftada iki kilo aldım.doktor şok oldu odemdir deyip idrar testi yaptı ama malesef bal gibi kilo almışım.😊aman olsun zaten hep kiloluydum bu aldığım kilolar hiç sorun değil ben 6 yıldır bekliyorum bu anları🙏😇. Şuan 33+4 reyiz kızım olucak inşallah 119 kiloydum en son bakalım Perşembe kontrol var o zaman çıkar meydana 😇