Esrahakan61 ben henüz kullanmadım ama ablam ve yengem yeğenlerimde kullanıyor,bende birkaç kez altlarını değiştirdim şu an 2 yaşındalar öyle bir sorun olmadı. Alerji,pişik vs. gibi sorunlarla da karşılaşmadılar.. Sızdırma yapmıyor ben primadan daha başarılı buluyorum..