Selam arkadaşlar 24 haftalık olduk. Normalde Gokmen Sukgen e gidiyorum ama muayene ucretı ve dogum ucretı artık çok fazla gelmeye başladı bana. İlk doğumumu kendisi yaptı çok ilgili Allah razı olsun ama maddiyat aşıyor artık beni 2.olunca. Adana Metro hastanesi Mehmet Yıldırım öneren çok oldu. Gidip memnun kalan var mı Allah rızası için yazar mısınız resmen doktorsuz kalmış gibi korkuyorum