Ay ne kadar abartıyorsunuz, sanki pozitif hikayeleri okuyunca herkesin böyle olucakmış gibi bir düşüncedesiniz, ama sonuçta doğum bu herkesin farklı yani. Başka konularda olumsuz şeyleri okuyup yorumluyorsunuz,burada doğumu zor geçen bir kadına destek vermek yerine azarlıyorsunuz. Ne yazık 👎