Funda007 medipole gidiyordum oradaki doktorum plesanta previa tanısı koydu bana ve bu ameliyatı burda yapamam ben dedi. Zeynep kamilde olman lazım dedi. Oranın kanama ekibi var sadece orası bu ameliyatı yapar dedi. 3 haftadır zeynep kamild gidip geliyorum ama yok o geliyor bakıyor bi şey diyor yok başka bir doktor geliyor bişey diyor. Yok randevu bulamıyoruz aynı doktora 37 de alınması lazım diyorlar ama daha doktorum bile yok saçmalık yani kafayı yemek üzereyim