qame1000_ Vajinalda Ağrısı Olan varmı Kizlar ? Uyurken Vajinalimde Ve Belimde Şiddetli Ağrı Oluyor Her An Doğuracak Gibiyim Bebeğim Bu Ay Çok Aşağıya doğru indi karnım sivrileşti benim gibi olan varmı ?
annesininprensi qame1000_ bende oleyim suanda canm belimde agriyo hafif 2gundur gttkce cogalan agrilarim sancilarim var
tusey34 qame1000_ Ben de aynı şeyi yaşıyorum Bebek 32. Haftada aşağıya dönmüştü fakat dün kontrolümüz vardı 36+6 da daha da aşağıya inmiş dedi doktor O yüzden genital bölgemde resmen başını hissediyorum ara ara sancı gibi vuruyor kasılıyor Vücut kendini yavaş yavaş doğuma hazırlıyor Doktor 2 hafta erken gelebilir dedi çok aşağıda olduğu için
Zynpmira qame1000_ 37+1 olduk aynısı bendede var bel ağrısıda şiddetli bian önce gelsin artık diye dua ediyorum
annesininprensi qame1000_ valla anlamadm gun gectikce artiyo agrisi bende yarn hazrliklarimi bitirip aksamina doktorumu aricam bakaym.ne dicek
Ygt qame1000_ bndede ayni ayaga kaltigimda sancı vuruyo birden kasiklarm agriyi surekli tuvalete gidiyorum
Bilgemert Bende aynıyım bugün biraz yoruldum sanırım şuan müthiş bir baskı var birazda belim ağrıyor, nst de ara ara sancımda çıktı 35+3 haftamız. Gelişim olarak 36+6
Seraphavin qame1000_ bende 27 haftaligim ama benimde rahmim agriyo ozellikle geceleri dr bebek buyudukce rahim genisliyo rahme baski yapiyo dedi ama her gun neredeyse bu agri var bendede kizlar cok asiri deil ama rahatsiz edici
26_26_26ggg qame1000_ 36+4 benimde çok aşağıda ve hissediyorum vurduğunu her an çıkacak gibi geliyor ağrım sancım daha yok ama benim vala ne zaman gelicek artık çok sıkıldım doğurmak istiyorum