Dilek-Can hemşireyle konuştum imza atarken. Bana bütün sorumluluk senin dedı hayhay dedım. Peki asıyı olduktan sonra oluşabilecek herhengi bı sorunda kim sorumlu yanı vurulsun ama ileride yan etkisi gordum diyelim kim hesap vericek siamo bakanlık mı doktor mu ilaç firması ben söyliyeyim hoc biri çünkü öyle bişey olduğun da bana dönüp yatırmasaydın dıyeceksınız dedım. Çünkü siz hoc bısey imzalamıyorsunuz bana bu asiyi vururken sorumluluk aldım dıye. Kadın bı dur konuşmadı sonra sen bılırısn dedı kapattı konuyu