Mrb arkadaslar ben 10. Haftam da bir kanama geçirdim fakat ağrım olmadı 4 adet iğne ve progestan kullandim şükür bir daha olmadı 20 gün geçti fakat bebeğin eşi aşağıda dedi doktor rahme yakın Rahimi kapatmadigi için sıkıntı yok dedi ama ben yine de tedirgin oldum var mı bunu yaşayan bu arada 13. Haftamdayim