Benimkinide bakmıştı ama bişey çıkmadı iyi çıkmıştı herşey düzgündü bebeğin en rahat ettiği anne pozisyonu sola yatmak çünkü kan akışı rahat oluyor sende sırt üstü yatmamaya çalış bol bol soluna yat doktorunun dediğini uygula canım bide tansiyonu ölçtür sık sık çıkmadığı halde doktorum tansiyonunu takip edelim demişti