Hira dibuuu biz iki isim koyduk cnm benm takıntılı olduğum bir isim vardı eşimde koymak istedi o yüzden bu sefer 2 oldu , ama ikinci cocugumda tek isim koyucaz
Zuhal2205 dibuuu ben hep tek isim taraftarıyım. Bence duru çok güzel bi isim. Buğlemi seslenirken zorlandım biraz 🙂