Semanurkeles61 Ben ilk oğlumda beyaz sepet besigi 8 ay kullandım sonra keyfiye degistirdim büyük beşik almıştım. Şimdi 2. Oğluma hamileyim tekrardan ahşap sepet besik aldim hem görüntüsünü çok seviyorum hemde bence gayet kullanisli en fazla 1 sene yatiricam daha sonra Abisiyle aynı odada olacaklar Montoserri ranza dusunuyorum bakalim ben tavsiye ederim gayet kullanisli