Benim de hep olur akıntım günlük ped kullanmadan duramam günde iki kez değiştirdim hatta son zamanlarda bayağı artmıştı hamile kaldım doktoruma söyledim ilk üç ay ilaç veremiyormus ama üç ayın sonunda vajina dan bir örnek alıp ne olduğunu öğrenip ilaç veririz dedi ama şu an beni rahatsız eden bir akıntım yok 13 haftalık olduk