glnihal Senaesmer benim de 13 temmuz gözüküyor. İkinci çocuğum. Şuan 4+4 teyiz. İlk çocuğum da 7 buçuk aylık şuan. O da 1 ay erken doğmuştu bu arada. Bu meleğim de inşallah sağ salim miadında gelir hayırlısıysa
Senaesmer Meral0663 maşallah maşallah benimde transferim oldu bekliyorum rabbim inşallah izin verirse Temmuz 22 de olacak 🧿🧿
Eminecengilukuslu Firem keseyi gördünüz mü acaba benimde adet tarihine göre buhün 5+0 pazartesi gidicem