Nazifedeli Merhaba arkadaslar ben daha 2 hafta 5 günlük hamileyim 🤰🏻 ve suan asiri derecede bi gaz problemi var yaşayan varmi veya yaşayıp atlatan varmi
Merve1656 Nazifedeli beeen🤣🙋🙋 37+6yim belime kasığıma bir giriyor ağrı diyorum aha doğuruyorm, sonra gaz sancısı olduğunu anlayınca yıkılıyorm😒🤣
Gigy Nazifedeli hayırlı olsun,berbat durumdaydım her akşam yarım yeşil elma yiyorum inanılmaz iyi geldi neler denedim fayda etmedi ,kefiri dene bir de gün kurusu kayısı da iyi geliyor
elif0614 2+5 mi 😂 şaka gibi ilk defa haftası bu kadar düşük hamile duydum. Kefir iç canım sabah akşam 👍 ben öyle yapıyorum
kucuktospam Kefire katılmıyorum sık içilmemesi gereken bir içecekmiş. Araştırın göreceksiniz sebebini. Beni en çok gaz yapan şeyler süt ve süt ürünleriydi laktozsuz içiyordum öyle yapın geçer inş