Htckyr Merhabalar. 38+3 olduk. Karnım aşırı bir şekilde geriliyo. Böyle sanki yarılıp içinden çıkıcak gibi hissediyorum. Doğum başlamasının belirtisi mi acaba yaşayan var mı ?
Htckyr Bebis38 bir haftadır oluyo ama hiç takip etmedim yeri daraldı ondan diye düşündüm 2 gündür dikkatimi çekti artık
Bebis38 Htckyr arada sertlesirse sorun yok dedi ebe bana eğer sertleşme hiç kaybolmuyorsa doktora git dedi