5 aylık hamileyim. İkindiye doğru 5 gibi karnım ağrımaya başladı ama sancılı şekilde değil gaz sancısı gibi ilk defa olduğu için normal olarak tedirgin oldum. Saat 5 den beri geçmedi sizce endişelenmem gerek mi ilk hamileliğim pek bir şey bilmiyorum.