Arkadaşlar 12+4 hamileyim doktorum 3.ay da folik asit ilacımı bırakmamı söyledi folik asit hamileler için çok önemli değil mi sonrasında sadece tiroit testine girdim.Önemli olduğunu bildiğim için korkuyorum ihmalkarlık mı var diye sizler de de böyle mi oldu bilgi verir misiniz 🙏🌹🌹