Mucize21 Bende dünya hastanesine gittim memnun kalmadım şu an sultan hastanesine gidiyorum özgür özkul doktorun adı çok memnunum çok naif ve uzunca muayene herşeyi tek tek anlatıyo sabırlı biri 👍🏻