Zynpmira 38 hafta belim çok ağrıyo ama gelen yokk 38dan sonra daha ne kadar bel ağrısı çektiniz de bebişleriniz doğdu…
Fatmaklc66 Zynpmira çömelme hareketlerini cok yapıyorum boll yuruyus ve sıcak dus yapıyorum bakalım henuz bısey yok
Prenses58 Benimde bel ve kasık ağrılarım var bugün biraz daha arttı gibi duşa girip bi hastaneye gidicem