Canım bende 14 haftamda oldum serklaj 2 gün sonra şancı gibi bisey oldu karnimda geçmiyor du dikişler alındı istirat önerildi 18 haftada tekrar atıldı 21 haftada kanamam oldu gündüz az di akşam 2 lt yakın kan gitti gece 12 de acil dikiş alındı kan takviyesi yapıldı şuan 25 +5 fakat bebegimin hareketi bazen net bazen 2 3 gün hiç hissetmiyorum bazen hissediyorum neden böle bikmiyorum:( allah kucağımizi boş bırakmasın rabbim herkese versin anne sevgisini