Hilal27 Kendi sancısı başlamadan suni sancıyla doğum yapanlar bilginize ihtiyacım var yorumlara bekliyorum
Arifcan16 Hilal27 bende haftaya 40 haftalık oluyoruz ve sunıyle dogum yapıcam ınsallah bende merak ediyorum
pasaklikontess Hilal27 suni sancı vermedi ama doğumu 39+ 4 te fitil ile başlattı 2 cm açıklığım vardı gittiğimde fitilden sonra 4 cm oldu suyumu patlattı sonrası zaten geldi açılma 10 cm oldu suni vermedi 😊
Hilal27 Arifcan16 bizde Çarşamba günü 39+4 günlük oluyoruz yatış yapıcaz işte bakalım nasıl geçecek suni sancıya dayanabilecek miyim tedirginim
Hilal27 pasaklikontess fitilide ilk defa sizden duydum Çarşamba günü yatış yapcaz hafiften ağrılarım oluyor ama sancı değil biliyorum böyle giderse suni sancıyla başlayacaklar doğumu korku ve merakla bekliyorum