Merhaba arkadaşlar dün sağlık ocaginda idrar ve kan verdim bugün sonuçlarını aldiğimda aile hekimi idrarında kanama olduğunu söyledi ama bende herhangi bi kanama olmadığını söyledim kum taş vs doktunmu dedi hayır dedim doktoruna şöyle dedi
. Doktorda bi daha yapalım idrar tahlili dedi ve kan tahliline bakıp normal insanlarda 2.5 olan bi değer varmış bende 4 muş buda bebegin engelli olması demekmiş ben hiçbişey anlamadım böyle bisey yaşayan var mı? 20+ 6 yim bu arada