Canım amniyosentez tehlikeli benimde 2 li testim çok yüksek riskli çıktı . Ense kalınlığım normal dediler .Dr Dr gezdik ama 4 cm ense kalınlığı olup sapasağlam olan bebeklerde var demişti doktor. Bence çok üzme kendini nifty testi yaptırabilirsiniz tabi bebeği ne olursa olsun aldirmayiz diyosaniz zaten ayrıntılı ultrason haftasında bi perinatologa gidersiniz bizimde başımızdan geçti çok sıkma canını bol dua et .