İnşallah hepsinin ayları aynı değildir çünkü çok çabuk büyüyorlar 1 ay da bile çok farkediyor hele o patikliler allahım kızım bacaklarını sürekli kaldırıp indirmekten göbekten iniyordu don aşağıya😂 genelde patiksiz almayı tercih edin en azından biraz kısa olsa bile uzun çorapla kapatırsınız