Kızlar ya 1 haftadan beri bebeğim karnımda toplanıyor karnım çok sert oluyor nefesim kesiliyor anlık dün kontrolümde vardı dr kısa süreli olduğu için sorun olmaz dedi ama dün akşamdan beri 3 seferdir yarım saati aşkın kasılmalarım yine var bu sefer daha şiddetli ve daha uzun süreli hani son zamanlarda kasılmalarımız olur ya öyle işte başına gelen var mı daha önce korkmalımıyım acaba?