Diloshanim ben doktora hamile kalmak istiyorum diye gittim o zaman bana kan idrar tahlilleri yapmıştı beta hcg 0.200 dü bana bi hormonun yüksek dedi o kadar aradan 1 hafta geçti öylesine test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim beta hcg 159 du inşallah seninde artar canım benim umutlandırmak istemem ama bende böyle olmuştu