Kızlar merhaba 32. Haftalığım 4 sene önce vajinal siğil çıkmıştı soğutma işlemiyle yaktırdım bidaha hiç tekrarlamadı çok şükür. Siğilin normal doğumu engellediğini duymuştum dün doktoruma sordum 38.te çatı Muaynesi yapıcaz ozaman tekrar hatırlat siğil içinde bakıyım dedi . Başına böyle bişey gelen var mı siğil olup geçtikten sonra normal Doğum yapan ?