MorTutkunu
Geçen yıl Ağustos ayında ben de aynı durumu yaşadım. 8 haftalıkken doktor içinde çocuk gelişimi yok dedi, kalp atışı da duyulmadı. Hemen kürtaj odasına alalım deyince ben korktum, başka bir doktora daha gittim.
Sonraki gittiğim doktor sağolsun, benim korkumu geçirdi, bundan sonra gelişme olmaz ama bu kese seni zehirlemez, ilk gebeliğin, kürtajın da riski var. Progestan ilacını bırakırsan kendin evde adet kanaması şeklinde düşürürsün dedi.
Evde ilaç dahi almadan, sadece ağrı kesici alarak düşük yaptım. 2 3 saat sancılıydı ama sonrası normal adet kanaması şeklinde oldu. Her türlü operasyonda ufak da olsa risk var. Benim doktoruma göre kendiliğinden müdahalesiz düşmesi daha sağlıklıydı.