Anneler bana bi anlatsanıza yaşayan var mı bu durumu arkadaşım 7 haftalik gebe bugun doktora gittiğinde kesenin 5 6 haftalik olduğunu ve kalp atışının olmadığını söylemiş. Anne için riskli olduğundan kesenin alınmasını söylemiş. Bu durumda ilaçla evde kendi düşünebilir mı yasayan varsa ne şekilde atlattı acaba yazarsanız sevinirim😣