Bgmky 31+3 deyiz baş ölçümü 36 hafta çıktı doktor yapısal dedi ama bizim gibi olan var mı? Diğer ölçümleri 1 hafta ileride karın ve uyluk kemiği. Baş bölgesi Daha sonra düzeliyor mu?
Sevimlianne Bgmky sıkıntı yok canım ya .. benimdee hep 2 hafta önde gidiordu . Sonra birara eşitlendi . Şimdi tekrar önde 38 haftalık hamileyim 39 çıkıyor . Doktor normal dedi
Elifaysu Bgmky doktor sorun yok dediyse gerisi Allah’a emanettir cnm skma canını anın tadını çıkar🤗🤗🤗🤗