busraerdalll Kızlar bulantım yok kusmam yok aç olduğumu hissediyorum ama yemeklerden midem bulanıyor bu sefer de üzülüyorum yiyemiyorum bebeğim aç kalır diye bu arada daha 7 haftalık hamileyim. Benim gibi olup da bebeği sağlıklı doğan var mı korkuyorum
Ezgi_26 busraerdalll bende de olmuştu bulantılardan hiç bir şey giyemiyordum. bebek şuan sizin depolarınızdan besleniyor. ama siz hiç olmazsa badem peynir süt yoğurt gibi şeyler yemeğe gayret edin.
Ftmsrkn busraerdalll bende öyleydim üstelik bulantı kusma herşey vardı hiç birşey yiyemiyordum ama bebek zaten besleniyor senden için rahat olsun stres yapma
Yenigebe9 12.haftaya kadar çocuk bizden yemez merak etmeyin benimde iştahım kapandı, bebişler büyüdükçe geçer. Bana doktorum badem ceviz yemeye çalış bsy yemesende olur demisti, ufak ufak sık ye yoksa mide kendinde geçiyor 12.haftadan sonra beslenme onemli