Eymenkuzusu Geçmiş olsun canım bendede var alerjik astım bazı gebeliklerde astım kayboluyor bazılarında ise rahatsiz ediyor için rahat olsun kullanabilirsin ben ilk hamileligimde cok ihtiyac duymadim kullandim ventolin arada sirada bir sıkıntı olmadi ama simdi 35 haftalik hamileyim her aksam ihtiyac duyuyorum kullanıyorum mecburen ayrıca gerektiği zaman bebeklere bile veriyorlar ventolin korkma birşey olmaz .