Kızlar merhaba herkesin aklında bu soru var biliyorum ben çok şükür atlattım karantina sürecim doldu ve kendimi çok iyi hissediyorum. Sorularınız varsa bu süreçte neler yaptığımı anlatıp size yardımcı olmak istiyorum.
11 gün önce hafif öksürük ve 38 derece ateş ile hastaneye başvurdum bi parol serum alıp eve dönerim diye tahmin ediyordum ama acildeki doktor corona olabilirsin ben seni tedavi edemem test yaptır dedi. Ertesi gün test yaptırdığımda sonuç pozitif çıktı. Filyasyon ekipleri geldi hiçbir şekilde ilaç kullanamayacağımı söyledi daha sonra kendi doktorumu aradım ağrın ve ateşin olursa parol al onun dışında C vitamini takviyesi al bol su iç dedi. Öncelikle korkmayın Allah karnınızdaki o masum bebeğin hatrına yüzümüze bakıyor kolay atlattım ben. Her sabah uyandığımda havuç mandalina nar ve limon suyu sıktım daha sonra çok sıkı kahvaltı yaptım mutlaka yeşil biber ve yumurta yedim domates salatalık peynir zeytin yedim. Öğlenleri bol sarımsaklı yayla çorbası ya da bol limonlu acılı mercimek çorbası içtim akşam olunca et ya da tavuk yedim gün içerinde 3.5-4 litreye yakın su tükettim. Bir limonu kesip içerisine de azcık zencefil atıp sıcak suda aromasını çıkarıp onu içtim. Akşamları meyve mutlaka yedim gün içerisinde 15 dk güneşe çıktım. D vitamini ve doktorumun diler verdiği vitaminleri kullandım. Zaten oksapar ve coraspin de kullanıyordum. Akşam olunca öksürüğüm artıyordu naneli şeker yiyordum ve her öksürdüğümde bir yudum su içtim. Gece olunca ballı süt içip mutlaka yatmadan duş alıp uykuya geçtim. Gece öksürük çok olunca da yastığımı yükselttim ve elhamdulillah bugün bitti karantinam hafta içi doktor kontrolüne gidip bebişe bakacağız umarım onun için de her şey yolundadır..🙏🏻 Evet kızlar benim sürecim böyledi umarım herkes kolayca atlatır ve bebeklerini sağlıkla kucağına alır 🙏🏻 Korkmayın, Allah’ın izniyle geçiyor bugünler de. Bunlar benim yaptıklarım siz tabi doktorunuza sorun en iyisini o bilir☺️