Nklcilis11 Kızlar lütfen yardımcı olun bana? ben çatlatma iğnesi oldum 11. Günüm bugün testim negatif çıktı. 9 kasım bat . Çatlatma iğnesi içeriğinden dolayı bazen pozitif gösteriyormuş ama bende direk negatif çıktı umudu kesmeli miyim bu ay?
zohreeeee Nklcilis11 bende pazartesi oldum bugun 4.gunum bekle adetini canm belki gec dollenme olmustur umidini kaybetme bu ay olmazsa onumzdeki aylarda olur inshallah🤲
Nklcilis11 Testi negatif görünce butün umudum kayboluyor. Dr un çağırdı mı yumurtanın çatlayıp çatlamadığjnı söyledi mi ?
Nklcilis11 Bazıları demiş negatif çıktı 20. Gün öğrendim falan diye. İnş bizimki de öyledir. Rabbim nasip eder inşallah