Busetopal33 Doktor kontorellerine gittiğimde hep suyum az olduğu söyleniyor doğumda zorluk yaşar miyim
deniiizz Busetopal33 kaç haftalık hamilesiniz ? eğer devam ederse su azlığı doğum sezaryenle ve erken haftalarda olur
deniiizz Busetopal33 su azalınca bebek için risk teşkil eder ama derecesi önemli tabi. Bebek hareketlerini sürekli kontrol edin. Havuç suyu,armut suyu falan için bir de bol su belki normal seviyeye gelir..
Busetopal33 deniiizz bide size birşey soracam devlet hastanesinde doğum ücretk alınıo mu ben sigortalayım da