Deletedmom385 Kızlar 10+2 haftalik hamileyim herhangi bir riskim yok doktorum covid oldu diye karantinada soramiyorum 8 saatlik yolculuk yapmamda bisey olurmu hic yolculuk yapan oldumu bu haftada
Melmur Deletedmom385 canım ben tüp Bebek ile hamile oldum İstanbul da transfer oldu 3 gün sonra memleketime döndüm 9bucuk saat lik yol geldim ve hamileyim hiç birşey olmaz demişti doktorum ona güvendim yurt dışına bile giden var korkma demişti bol bol okuyarak dua ile geldim evime
gessni Ben 17 saat yolculuk yaptım bir şey olmadı, kesinlikle ayağına rahat bir şey giy, otobüsle gideceksen çift maske tak.
Deletedmom385 Melmur riskim yok lekelenme kanama bisey yok sadece uzun yolculyk oldugu icin biraz endiseliyim