SalEz
normal doğum yaptım
doğumdan hemen sonra duşa girdim 😁
yatım saat sonra kalktım ve bir daha da yatmadım 😊 1,5 saat dikilip dışta 1 kesi 3 dikiş 1 yırtık 1 dikiş ,içteN paramparça olan biri olaraktan ne dikiş acım oldu ne ağrım.😊 8-9 gün sonra kontrole arabayı sürerek kendim gittim. Doğumdan sonra 32. Gün de ağdaya gittim bacım 😁doğumdan sonra tuvalet ve gaz sorunu hiç yaşamadım ve lifli beslendim tek söylenen kabız olmamaya dikkat denilmişti zaten olmadımda
normal doğum candır 💪🏻👊🏻😁