İnşallah doğum olmaz annesi olursa da korkma bende 2sene önce oğlumu tam 33+3 de doğurdum , aceleci bu bebişler ama bir süre günü dolana kadar küvezde kaldı sonrada Allah’ın izni ile şimdi 2.5 yaşına yaklaşıyor🖤 rabbim hayırlısı ne ise onu versin stres yapma hiç üzülme erken doğacak diye doğarsa şayet sana sütüne daha çok ihtiyacı olacak moralini yüksek tut ki sütün olsun 🙏🏻 Bizleri haberdar et mutlaka