zezeyyy merhaba progestani genelde kanama olunca veya düşük tehlikesi oluncami kullanılıyor bende kanama veya düşük riskim olmadığı halde doktorum protestan başlattı daha yeni geneyim önceden bi kürtajım var ama oda kalbi durduğu içindi yine hiç bi şekilde kanamam olmamıştı ve kalbi durduğu içinde coraspinle oksapar iğneye de başlattı