Papatya2768 Kızlar en son regl zamanım 10 ekim bugün kan testi verdim değerim 14 çıktı sizce normal mi
Evremkhrmn Papatya2768 normal normal gozunuz aydin olsun benimde 14 cikmisti simdi 19. Haftamızdayız 😊😊
Birgul Papatya2768 normal canım 2-3 gün de bir takip et artmasını bende 12 değerle öğrenmiştim adete 4 gün kala
hulya4627 Papatya2768 normal cnm benimde 7 ekimdi 29 ekimde kan verdim 18 çıktı dün tekrar verdim 800 çıktı
Papatya2768 Evremkhrmn peki doktora ne zaman gitmeliyim?2 ay önce gitmiştim herşey normaldi folik asitde içiyorum
Evremkhrmn Papatya2768 kan tahlilimi 2 gunde bir tekrarlattim 2 kez sonra doktor saglikli artiuo daha kan verme dedi yani 14 sonucumu aldiktan 13 gun sonra gittim yanlis hatirlamiyorsam.