mucizemhu asiltosumm35 Bende 32+3üm aynısı bendede oluyor canım artık bebiş hareketleride acıtıyor bide oturup kalkınca sancı giriyor karnımın altına
Esrasssr asiltosumm35 bin pişmanım walla doğum paketi ödemesem hayatta gitmem can taşıyorsun umurlarında değil
mucizemhu asiltosumm35 Yok canım eşim her konuda bana yardımcı olur bebek iyi olsun dedi ayrıcada her konuda sabırlı bir insan😊