Merhaba! arkadaşlar 36+3 deyim ama üç haftadır sol bacağımda pelvis kemiği agrısı çekiyorum en kısa yürüyüşlerde bile sabaha kadar agrısını çekiyorum doktor bebek baskı yaptıgı için olur dedi agrı kesici içebilirsin dedi ama agrı kesici işe yaramıyor böle bişe yaşıyan varmı varsa ne yapmalıyım ne iyi gelir