Benimde ilk başlarda çok midem bulanıyordu..😔 hatta su bile içsem çıkıyordu ilaç da kullandım fayda etmedi 😏 bununu için biraz hastanede yattım şu an 14+2 günlük oldu ama yine var tabi bulantılarım fakat ilk başlardaki gibi değilim bende bian önce kurtulmak istiyorum yinede bunada şükür diyorum 🙏 eskiye göre☺️