Hayırlı akşamlar hanımlar 🦋
32+2 deyim göğüslerimde aşırı derece kaşıntı var alt tarafı göğsümün kendisi yani tamamı çok kaşınıyor ucunu kaşısam kaşınacak şekilde ama elimi değmiyorum kaşıdıktan sonra su tutuyorum biraz rahatlıyor sonra yine oluyor tatlı tatlı kaşınıyor ne yapmam lazım başına gelen fikri olan var mı