Bu aralar eşim iddia oynuyor ama bir kere para yatırdı onunla oynuyor 3 4 gündür yaklaşık 50 lira yatırdı. Basket futbol ne varsa izliyor sabah başlıyor gece 1 lere kadar maç izliyor iyice kaptırdı kendini geçen misafir geldi onların yanında da izledi onlar da şaşırdılar. Maç izlediği için de benle ilgilenmiyor bişi sorunca sinirleniyor. Zaten antidepresan alıyor bu ara doktor miligramını azalttı. Öfke sorunu var agresifti ondan ilaç kullanıyor. Başlarda çok sorun yaşadık ilaçtan sonra düzeldi.
Ben de izne ayrılıcam zaten evde kalacağım için kendimi değersiz işe yaramaz hissediyorum. Ben de ona belki 28. Haftada geri dönerim işe dedim o da ne işin var dedi sen hamilesin strese girme dedi. Ben de neden her şeyi hamile olmama getiriyorsun hamile oldum diye hayatım mı bitti çocuğum olacak diye hayatım mı bitti dedim o da ben seni düşünüyorum dedi kızdı ben de ağladım odama gittim
O sırada sağ kaburga aldıma ağrı girdi kızlar ve geçmedi 10 dakika falan öyle korktum ki daha dün kontrole gittim bebek de hareket halinde. Ne oldu ki acaba normal mi? Normalde böbreklerim ağrıyordu onun ağrısına benzemiyor böylr taş oturdu sanki şu an hafifledi ama korkuyorum :(