Kızlar merhaba 22 haftalık olduk oğlumla geçen hafta doktorumuz bebeğimize baktı benim görebildiğim kadarıyla sağlıklı bir bebek hiç bir problem yok siz detaylı baktırmak her yerini incelemelerini isterseniz bir sorun var mı diye renkli ultrason yaptırabilirsiniz size kalmış ben bişey görmedim bebekte dedi . Çok kararsızım sizler ne yaptınız ? 350 TL miş çokta pahalı geldi bi yanımda yaptırmak istiyor emin olamadım , uzun oldu kusura bakmayın. 🤗🤗