merhaba arkadaşlar adetimden on gün sonra göğüs ucumdan beyaza yakın sıvı geldi ve göğüslerim inanılmaz acıyor sol kasıpımda ve belimde aşırı ağrı var çocuk istiyorduk zaten diye sevinip test yaptım evdekinde var mı yok mu anlamadığım türden bi çizgi çıktı hemen hastaneye gittim adetimden onüç gün sonra betam <0,100 çıktı hiç böyle bişey tecrübe eden var mı hamilelik olasılığım var mı yinede veya bi sağlık sorunun habercisi mi bilemedim iki ay önce hormonlarıma falan baktırmıştım