Kızlar geçende Bi post açmştm hamilemiyim die evde test ypmştm iki çizgi çıktı sonra saglık ocagındaki hemşireye anltmştm durumu belki reglna yakındır demişti. Bende kan vermiştim sonuçum pozitif kan sonucumda 3181 çıktı hemşire 4 haftalık gebesin son regl tarihime göre 5 haftalık çıkyo. Dün doktara gittim keseyi gördü çokşükür. 2 hafta sonra tekrar çagırdı kalp atışı için ama aklıma kötü şeyler glyo burda bazı postalardan dolayo boş gebelik kalp atışını duymanlarda, yazmış ama çok krkyrm ilk gebeligim ve çok istydk umarım o pıt pıt atan kalp atışını bende dyrm isteyen herkes duyar