Merhaba arkadaşlar. Doktorum bi kaç tahlil istediği için Gebze Fatih devlet hastanesinde görev yapan kadın Doğum doktoru ZEKERİYA SAÇMA beyfendiye randevu aldım ve bugün gittim. Gitmişken Bebişi de görmek istedim haliyle iyi bir doktor olması için biraz araştırdım🙂 ve yanılmadım🙂 Nasıl ilgili nasıl ilgili maşallah rabbim böyle insanların sayısını arttırsın.. her zaman devlet hastanelerinde bu karşılığı göremiyoruz malesef.. sanki bedavaya çalışıyorlarmış gibi bi afralar bi ilgisisizlikler,saygısızlıklar.. çok yanlış çok. Ama Zekeriya bey devlet hastanesinde bu zamana kadar gördüğüm ennn ilgili saygılı güleryüzlğ doktordu.bebeği baştan tırnağına kadar inceledi ve bana anlattı.. Gitmek isteyenlere tavsiyemdir 😊