Seldaaa__ Covidde dolayı 24-32idari izinliyim kamu çalışanlarına bugün idri izin verildi 32.hafta çalışır raporu hastahanaler veriyormu ve çalışır raporunu kurum kabul edermi bilgisi olan varmı
Mylifefamily Seldaaa__ 24te idari izne çıktım, 32 de çalışamaz raporu aldım. İstersen çalışabilir verirm ama önermiyorum dedi doktorum.
Dogan5050 Seldaaa__ canım bende devlet memuruyum 24-32 arası idari izin kullanıp doktorumdan(özelden) çalışabilir raporu aldım 2 haftadır çalışıyorum
symslmz Hemsiremom 24+0 olunca alabilirsiniz 23ün herhangi bir gününde vermiyorlar tam 24+0 da veriliyor
Sarisin_annee Seldaaa__ Canım öğretmensen etik değil sonuçta ücretli gelecek çocuklar etkilenecek ama almaya hakkın var diye biliyorum ama saçma 24 te çalışmayıp 32 de çalışmak
150_gelartik Hemsiremom gebelerin haftalık calisma saati kaç saat acaba fazla mesai calistirilmasi yasak değil mi evden olsun is yerinde olsun
symslmz Hemsiremom 24+0da doldurmuş oluyosunuz 24. Haftayı o yuzden 24+0dan önce vermiyorlar maalesef
hulya1esila Tam 24+0 da alınabiliyor arkadaşım ancak öyle alabildi Benim de 4 haftam kaldı inşallah bizde kamudayiz
Hemsiremom Ya bence 23 hafta bitince alınıyor yani 24. Haftaya başlarken benim daha var ama bu konuda ısrarcı olurum ben